Weken worden dagen! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Hans en Luus - WaarBenJij.nu Weken worden dagen! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Hans en Luus - WaarBenJij.nu

Weken worden dagen!

Door: Luus

Blijf op de hoogte en volg Hans en Luus

12 Mei 2014 | Nederland, Almere Stad

Wat vliegt de tijd .... 6 weken zijn nu 6 werkdagen voor mij geworden! Voor ik het weet zit ik in de auto van Maurice en Jen (want onze auto werd te duur, nadat we hoorde wat er allemaal aan de Daewoo gemaakt moest worden, dus die zijn we kwijt) een vette VW Passat, op weg naar Zuid-Frankrijk!
Ik ben boven al het e.e.a. aan het verzamelen wat ik allemaal mee ga nemen.
Hans is ook aan zijn vakantie toe en is ook aan het aftellen.
10 Days to go :-)

  • 13 Mei 2014 - 09:59

    Lis:

    Heel leuk!!!! Het gaat nu opschieten!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans en Luus

Wij houden van elkaar en van onze vakanties ;-)

Actief sinds 03 April 2014
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 2480

Voorgaande reizen:

23 Mei 2014 - 13 Juni 2014

Viva la France!

Landen bezocht: