Ooh wat vertrek ik al snel :-) - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Hans en Luus - WaarBenJij.nu Ooh wat vertrek ik al snel :-) - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Hans en Luus - WaarBenJij.nu

Ooh wat vertrek ik al snel :-)

Door: Luus

Blijf op de hoogte en volg Hans en Luus

21 Mei 2014 | Nederland, Almere Stad

Heerlijk, ik ben vrij! Hans nog een half dagje morgenochtend! De ontspanning treedt al in, haha (not) Morgen nog een steessdag, want Luusje moet nog koffertje of wat, inpakken!
Onze prachtige (geleende) bolide staat voor de deur, en morgen ga ik er ook een stukje in rijden.
Vrijdagochtend vroeg vertrekken we! Ook Angelique en Lisanne .... een heeeeele fijne en gezellige vakantie en kom met een leuke Spanjaard thuis!

• 21 Mei 2014 - 21:50

Maurice :

Geniet ervan!

• 21 Mei 2014 - 23:31

Lisanne:

Fijne vakantie!!! Genieten en ontspannen!! Gaan wij ook doen!

• 22 Mei 2014 - 06:15

Angelique:

Jij en Hans ook een heel fijne vakantie!!! Hou ons op de hoogte! Xxx

• 22 Mei 2014 - 17:54

Hans:

Nou het werd bijna nog een heel dagje!! Dat heb je altijd op je laatste werkdag voor je vakantie! Dan moet dit nog en dat nog en voor je het weet is het al weer 5 uur!. Maar nu is het vakantie en we gaan er van genieten!!